יום שלישי, 12 בנובמבר 2013

תיאור דמות של פצפונת



ניתן לתאר את התכונות של פצפונת בסיפור במספר דרכים.

פצפונת נראת נמוכה , יש לה כלב תחש בצורת נקניק, אבא שלה עובד במפעל מקלות למבוגרים, ואימא שלה הולכת לפגישות ולא נותנת לפצפונת תשומת לב.

פצפונת חצופה - "טעים?" שאלה פצפונת.
מנומסת-"האם יורשה לי הייתי מבקשת שתחכה לי."
שמחה-רצה לעברו בהתלהבות והושיטה לו את ידה.
רגזנית-"את זה כמובן לא ידעת,פצפונת התכעסה , מה בעצם אדוני יודע?"
רגישה-"בנות אל תכעסו עליו היום אני נוסעת לבד אמרה בעצב."
כנה-" וכיצד הוא מרוויח כסף?" "ואת זה אני לא מגלה"

כולם חושבים שהיא דואגת לאנטון כשהוא לא מכין שעורי בית, והמורה כועס עליו. הוא חייב לשלם את שכר הדירה בגלל שאמא שלו חולה.
במילים אחרות אפשר לומר שהיא דמות מעניינת, מרתקת, בעלת הרבה תכונות אופי וחברה טובה.

9 תגובות:

  1. לתומר היקר
    קראתי את סיפורך והוא מאד יפה מה קורה

    השבמחק
  2. לתומר היקר
    אהבתי שלקחתה ציטוטים מהטבלה

    השבמחק
  3. לתומר, אהבתי את הסיפור שלך על פצפונת ושלקחת את הציטוטים מהסיפור.

    השבמחק
  4. לתומר היקר קראתי מה שכתבת האבתי את הסיפור הוא מקסים היה מילה שכתבתה לא נכון המילה עליבימקום שתיכתוב עלי כתבתה עליו

    השבמחק
  5. תומר היקר...
    מאוד אהבתי את הכתיבה שלך כי היו ציטוטים.
    למה בחרת דווקה את פצפונת ולא אנטון? אנטון הוא הרי בן

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  7. תומר היקר...
    אהבתי את הכתבה שלך היא מענינת מאוד.

    השבמחק
  8. תומר היקר!!!!!!!!!!!!!!!!
    הכתיבה שלך הייתה מאוד מעניינת ,מאוד אהבתי אותה אתה פירטת המון ולא פחדת שהיא תיקח לך המון מקום,הכתיבה שלך הייתה מצוינת ולדעתי אי אפשר בכלל לשפר אותה.
    ממני ענבר.

    השבמחק
  9. תומר היקר !
    אהבתי מאוד את הכתבה שלך שהיה ציטוטים

    השבמחק